Weidemann T6027 2020-09-08T11:51:46+00:00

Project Description

Weidemann T6027

Kompaktowe ładowarki teleskopowe Weideman są wyjątkowym połączeniem wysokości skoku, szerokości i wydajności maszyny. Dzięki napędowi na wszystkie koła i wszystkim kołom skrętnym użytkownicy są całkowicie stabilni i dobrze przygotowani do wielu różnorodnych zadań. Osoby, które prowadzą ładowarkę teleskopową Weidemann, nie oddają jej z łatwością.

Przegląd korzyści urządzeń marki Weidemann

Wszystkie koła skrętne

Dzięki wszystkim kołom skrętnym i niepodzielonej ramie ładowarki teleskopowe marki Weidemann są wyjątkowo zwrotne i bardzo stabilne. Nisko położony punkt ciężkości maszyny dodatkowo wspiera stabilność.

System wspomagania operatora vls

vls (Vertical Lift System) umożliwia płynną pracę i ułatwia pracę na trudnym terenie dzięki częściowo zautomatyzowanym ruchom wysięgnika teleskopowego. Dzięki niemal pionowym ruchom podnoszenia i opuszczania stabilność maszyny jest lepsza.

Wysoka siła ciągu dzięki osi planetarnej

Napęd za pomocą osi planetarnej zwiększa moment obrotowy na kole i dzięki temu poprawia siłę ciągu. Dzięki optymalnemu stosunkowi siły ciągu do wydajności maszyny można pracować elastycznie i ekonomicznie.

Wytrzymałe ramię teleskopowe

Ramię teleskopowe jest wytrzymałe i stabilnie skonstruowane oraz umieszczone po środku maszyny, co powoduje mniejsze zwichrowanie. Prowadzenie równoległe przebiega hydraulicznie.

100% blokada mechanizmu różnicowego

100 % przełączana blokada mechanizmów różnicowych oferuje w razie potrzeby maksymalną trakcję i siłę uciągową, a przez możliwość wyłączenia w trakcie normalnej jazdy – utrzymuje niskie zużycie opon. To zwiększa skuteczność maszyny!

Kompaktowe wymiary w klasie 2 x 2 metry

Wysokość i szerokość wszystkich maszyn wynosi poniżej 2 m. Dzięki temu nasze ładowarki teleskopowe idealnie nadają się do zastosowania w ciasnych miejscach i są wyjątkowe pod względem połączenia wysokości skoku, szerokości i wydajności maszyny.

Mały promień wewnętrzny

Wszystkie ładowarki teleskopowe naszej serii produkcyjnej, od T4108 aż po T6027, wyposażone są w bardzo małe promienie wewnętrzne. Osiągnięta w ten sposób zwrotność sprawia, że maszyny te są uniwersalne w każdym miejscu zastosowania.

Łatwa do otwierania maska silnika

Do regularnego serwisu i konserwacji maskę silnika z gazowym elementem sprężystym można otworzyć za pomocą jednego ruchu ręką w górę. Zbiornik oleju hydraulicznego, filtr powietrza, napełnianie oleju silnikowego, prętowy wskaźnik poziomu oleju i woda chłodząca są dzięki temu szybko i łatwo dostępne.

Duży wybór osprzętu

Możliwość zastosowania maszyny jako narzędzia wielofunkcyjnego – dla urządzeń Weidemann dostępny jest duży wybór osprzętu dodatkowego.

Duży wybór ogumienia

Optymalne ogumienie do każdego podłoża – dla urządzeń Weidemann dostępny jest duży wybór różnych opon.

Łatwiejsza i szybsza wymiana narzędzi

Podjeżdżanie

Pobieranie

Blokowanie

Dzięki hydraulicznemu szybkozłączu można bezproblemowo i szybko wymienić dodatkowe urządzenia. W ten sposób maszyna jest szybko gotowa do pracy. To zwiększa wydajność oraz ekonomiczność. Narzędzia wymieniane są oburącz, co uniemożliwia niezamierzoną wymianę – w urządzeniach Weidemann bezpieczeństwo jest zawsze najważniejsze!

Trzy sposoby sterowania zapewniające maksymalną uniwersalność

Wszystkie koła skrętne

Pełna zwrotność i wykorzystanie mocy na małej powierzchni

Sterowanie osią przednią

Do bezpiecznej jazdy także przy wysokich prędkościach.

Jazda bokiem

Jazda bokiem zapewniająca dokładne manewrowania w ciasnych miejscach, np. podczas przesuwania przy ścianach.

Dane silnika

Producent Kohler
Typ silnika KDI 2504 TCR
Liczba cylindrów 4
Moc (maks.) 55.4 (74) kW (KM)
przy (maks.) 2600 obr./min.
Pojemność skokowa 2482 cm³
Chłodzenie Woda

Instalacja elektryczna

Napięcie robocze 12 V
Akumulator 100 Ah

Ciężary

Ciężar roboczy (standard) 5225 kg
Obciążenie użyteczne (maks.) 2.700 kg

Dane pojazdu

PAL 1720
Stanowisko operatora Kabina
Prędkość jazdy 0- 20 (30) km/h
Biegi 3
Pojemność zbiornika paliwa 100 l
Olej hydrauliczny 75 l
Całkowity kąt obrotu nośnika osprzętu 150 °
Całkowity kąt wychylenia 20 °
Skręt (maks.) 2×38 °

Instalacja hydrauliczna

Hydraulika jazdy – Ciśnienie robocze 450 bar
Hydraulika robocza – Wydatek 90 l/min
Hydraulika robocza – Ciśnienie robocze 240 bar

Napęd

Rodzaj napędu hydrostatyczny
Napęd jezdny Wał przegubowy

Param. ciśn. akustycz.

Oznaczony poziom ciśnienia akustyczn. LwA 103 dB(A)
Gwarantowany poziom ciśnienia akustyczn. LwA 104 dB(A)
Podany poziom ciśnienia akustyczn. LpA 80 dB(A)

Wartości sekundowe mierzone bez vls (Vertical Lift System)

Silnik
KDI 2504 TCR (55,4 kW / 75 KM), emisje spalin poziomu III B
Układ oczyszczania spalin: DOC (katalizator oksydacyjny)

Napęd
Oś planetarna PAL 1720
Hydrostatyczny napęd na wszystkie koła sterowany elektronicznie, kierunek jazdy wybierany za pomocą joysticka
Hamulec roboczy: hydrostatyczny układ napędowy działający na wszystkie 4 koła (odporny na zużycie)
Centralny hamulec roboczy i postojowy w układzie przeniesienia napędu działający na wszystkie 4 koła
Ogumienie 12.5-18 MPT-01

Układ kierowniczy
Hydraulicznie wszystkie koła skrętne, kąt skrętu 2 x 38°
Dostępne 3 tryby kierowania: Wszystkie koła skrętne, tryb kierowania na oś przednią i jazda bokiem

Hydraulika
3 Obwód sterowniczy z przodu, proporcjonalnie przez joystick
Funkcja ciągła trzeciego obwodu sterowniczego przełączanego za pomocą klawiatury
Pompa hydrauliczna z niezależnym od obciążenia rozprowadzaniem przepływu (LUDV)
Chłodnica oleju hydraulicznego
System wspomagania operatora vls (Vertical Lift System), dostępne 3 tryby pracy: Tryb łyżki, układania w stosy i ręczny

Stanowisko operatora
Wygodna kabina z ogrzewaniem i wentylacją, z certyfikatem ROPS/FOPS (z izolacją dźwiękową, amortyzacją drgań)
Komfortowy fotel z pasem bezpieczeństwa
Hydraulicznie sterowany joystick z przełącznikiem kierunku jazdy i proporcjonalną funkcją teleskopu
Wyjmowana szyba tylna
Okno boczne po lewej stronie ustawiane w 2 pozycjach
Wiszące pedały
Uchwyt na butelki i schowki
Wycieraczki z przodu i z tyłu

Inne
Licznik godzin pracy
Odłącznik napięcia baterii
Wskaźnik paliwa
Oświetlenie zgodne z niemieckimi przepisami o ruchu drogowym
1 reflektor przedni, 1 reflektor tylny
Mechaniczny system szybkiej wymiany osprzętu
Błotniki skrętne na wszystkich kołach
Amortyzacja położenia krańcowego siłownika teleskopowego

Silnik
Układ oczyszczania spalin: DPF (filtr cząstek stałych)
Wstępne ogrzewanie silnika (woda chłodząca) + wstępne ogrzewanie oleju silnikowego 230 V
Separator wstępny z podciśnieniem powietrza pobieranego
Wentylator rewersyjny

Stanowisko operatora
Klimatyzacja
Radio
Podwyższona kabina dla lepszej widoczności (wysokość maszyny 2 100 mm)
Regulowana kolumna kierownicy
Fotel komfortowy amortyzowany powietrzem
krata ochronna szyby przedniej
Szyba w kabinie ogrzewana z prawej strony + z tyłu (z automatycznym wyłączaniem)

Oświetlenie
Reflektory robocze, (2 z przodu, na ramieniu teleskopowym)
Dodatkowe reflektory robocze (1 z przodu, 1 z tyłu)
Reflektory LED (2 przednie, 1 tylne)
Reflektory robocze LED (2 z przodu na ramieniu teleskopowym)
Światło obrotowe ostrzegawcze

Osie / napęd
Blokada mechanizmów różnicowych 100%
Zwiększenie prędkości jazdy do 30 km/h.
Hamowanie impulsowe (instalacja do wolnej jazdy) i gaz ręczny

Hydraulika
Bezciśnieniowy powrót oleju (z przodu)
Zawór przełączający z przodu na 3. obwodzie sterowniczym (3. obwód sterowniczy z 4 przyłączami)
Odciążanie 3. obwodu sterowniczego na ramieniu teleskopowym na zewnątrz
Przyłącze wywrotki
Z tyłu dodatkowe przyłącze hydrauliczne dwustronnego działania wraz z oddzielnym zaworem sterującym

Przyłącza elektryczne
Gniazdo 7-polowe z przodu do oświetlenia osprzętu dodatkowego wbudowanego z przodu
Gniazdo z przodu, 7-stykowe wbudowane, pełniące różne funkcje
Gniazdo z tyłu, 7-stykowe do oświetlenia tylnego osprzętu dodatkowego

Przyczepy i urządzenia do usypywania
Zaczep, sprzęg manewrowy
Automatyczny sprzęg holowniczy przyczepy
Sprzęg holowniczy przyczepy z regulacją wysokości, głowicy i półautomatyczny
Sprzęg holowniczy z zaczepem automatycznym typu Hitch
Hydrauliczny obwód sterowniczy zaczepu automatycznego typu Hitch
Hydrauliczny obwód sterowniczy zaczepu automatycznego typu Hitch, w tym przyłącze wywrotki
Hydrauliczny obwód sterowniczy zaczepu automatycznego typu Hitch, w tym przyłącze wywrotki oraz przyłącze hydrauliczne dwustronnego działania
Hydrauliczny zawór hamulcowy przyczepy
Dodatkowe lusterko do sprzęgu holowniczego przyczepy

Inne
Hydrauliczny system szybkiej wymiany osprzętu
Skrzynka narzędziowa, zestaw narzędzi
Blokada siłownika przechyłu
Urządzenie ostrzegawcze jazdy wstecz
Immobilizer, wbudowany w kluczyk zapłonowy
Kamera z prawej strony
Kamera cofania
Ochrona podwozia
Układ centralnego smarowania
System stabilizacji jazdy
Automatyczne cofanie łyżki
Lakier specjalny